XMOD versija yra sukurta ant atnaujinto „Scenic“ pagrindo. Gamintojas daugiau dėmesio skyrė automobilio pravažumui – šie modeliai bus geriau pritaikyti lengviems bekelės ruožams.
Gamintojo nuotr./„Renault Scenic XMOD“ |
Pagrindinis skirtumas nuo įprastų „Scenic“ – grubokas kosmetinis paketas: pakeisti priekinis bei galinis buferiai, slenksčiai bei apvadai aplink ratų arkas. Apatinės buferių dalys bei kitos minėtos detalės nebus dažomos kėbulo spalva. Kėbulą puošia ir subtili chromo detalių apdaila bei ant stogo sumontuoti skersiniai, skirti krovinių pritvirtinimui.
Gamintojo nuotr./„Renault Scenic XMOD“ |
Visgi, visų varančiųjų ratų važiuoklė šiuose modeliuos montuojama nebus, tačiau XMOD versijos turės „Grip Xtend“ sukibimo kontrolę, veikiančią pagal 3 skirtingus režimus.
Gamintojo nuotr./„Renault Scenic XMOD“ |
Pranešama, kad pasirinkęs „Expert“ funkciją vairuotojas turės galimybę pilnai valdyti automobilį – be jokio pagalbų įsiterpimo, tuo tarpu „Loose Ground“ režimas optimaliai paskirstys stabdymo jėgą bei sukimo momentą tam tikriems ratam, taip užtikrindamas maksimalų sukibimą.
Gamintojo nuotr./„Renault Scenic XMOD“ |
Tai – esminiai XMOD skirtumai. Po šiek tiek modifikuotu kėbulu slypi tas pats interjeras bei tie patys agregatai. „Renault“ tvirtina, kad bus galimybė rinktis vieną iš trijų variklių, įskaitant ir naująjį TCe agregatą su „Start-stop“ funkcija.
Gamintojo nuotr./„Renault Scenic XMOD“ |
Daugiau informacijos apie šį modelį bus paviešinta po Ženevos automobilių parodos.