Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 08

„Renault Samsung Motors“ pristato aukštesnės klasės sedaną „SM7“

Pietų Korėjos „Renault“ padalinys atskleidė daugybę informacijos apie naująjį aukštos klasės sedaną „SM7“, iki pardavimų pradžios likus vos savaitei.
„Renault Samsung Motors SM7“
„Renault Samsung Motors SM7“. / Gamintojo nuotr.

Prancūzų automobilių gamintojas 2000-aisiais įsigijo 70 procentų „Samsung Motors“ akcijų bei praplėtė savo produkciją Azijos šalyse. „Renault“ teigimu, SM7 bus stiprus koziris pažangių sedanų rinkoje.

Automobilis buvo sukurtas per 32 mėnesius, po to, kai „R&D“ gamintoją parėmė net 207 mln. eurų (710 mln. Lt) investicija. Šio modelio pirmtakas debiutavo 2004-aisiais, naudodamas „Nissan Maxima“ platformą.

Naujasis sedanas yra didesnis bei erdvesnis nei ankstesnės kartos modeliai: teigiama, jog gale sėdinčių keleivių kojoms suteikta net 70 mm daugiau vietos.

„Renault Samsung Motors“ kūrinys po kapotu turės „Nissan VQ“ serijos variklius. SM7 bus galima įsigyti su 2,5 litro V6 varikliu (190 AG bei 243 Nm), šimtui kilometrų kelio suvartojančiu 9 litrus benzino.

Galingesnės versijos ratus suks 3,5 litro V6 variklis su 258 AG bei 330 Nm. Toks agregatas tam pačiam atstumui nuvažiuoti pareikalaus 10,4 litro degalų.

Abu varikliai montuojami kartu su šešių laipsnių automatine transmisija, tačiau panorėjus, leidžiančia pavaras perjunginėti ir rankiniu būdu.

Kompanijos bosas teigia, jog „SM7“ – kokybiškai surinktas, didelis, prabangus bei rafinuotas sedanas, suteiksiantis komfortišką važiavimą. Jis mano, jog būtent šis automobilis taps aukštesnės klasės sedanų lyderiu Korėjoje.

„Renault Samsung Motors“ taip pat akcentuoja, jog šis SM7 kainuos nuo 68 tūkst. Lt iki 88 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos