2012 10 04

„Renault“ toliau kalba apie gamybos iškėlimą iš Prancūzijos

Prieš savaitę iš „Renault-Nissan“ alijanso vadovo lūpų nuskambėję gandai, kad „Renault“ gali gamybą iškelti iš gimtosios Prancūzijos, pasipildė dar vieno aukšto kompanijos vadovo mintimis. Dabar apie tai kalba ir Carlosas Tavaresas, „Renault“ operacijų vadovas.
„Renault Zoe“
„Renault Zoe“ / Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr.

Tai dar vienas perspėjimas Prancūzijos vyriausybei ir profsąjungoms. Jeigu gamintojų keliami reikalavimai Prancūzijai bus per dideli, „Renault“ gali savo gamybą perkelti į kitas šalis. Ir kaip teigia Carlosas Tavaresas, tam nebūtina keliauti į Kiniją. Toje pačioje Europoje, pavyzdžiui Didžiojoje Britanijoje ar Ispanijoje, būtų galima sėkmingai perkelti „Renault“ automobilių gamybą. Nekalbant jau apie pigesnės darbo jėgos šalis, tokias kaip Rumunija, Slovakija ar Lenkija.

Kodėl gamybos perkėlimas nebūtų problema? Juk tiek Didžiojoje Britanijoje, tiek ir Ispanijoje, yra „Nissan“ gamyklos, kuriose būtų galima gaminti ir „Renault“ automobilius. Rumunijoje yra moderni „Dacia“ gamykla. Juk visi trys gamintojai naudoja daug bendrų mazgų ir bendras platformas, tad gamyklų pritaikymas „Renault“ automobilių gamybai nebūtų toks sudėtingas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Šiuo metu „Renault“ ir „Nissan“ jau dalinasi gamykla Indijoje. Todėl jeigu nepasikeis padėtis Prancūzijoje, nebūtų problemų gamybą perkelti kitur. Juo labiau, kad tai padėtų sutaupyti taip trūkstamų lėšų. Perkėlus gamybą į Didžiąją Britaniją ar Ispaniją, būtų galima sutaupyti lėšų, dėl mažesnių gamybos kaštų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų