Tai dar vienas perspėjimas Prancūzijos vyriausybei ir profsąjungoms. Jeigu gamintojų keliami reikalavimai Prancūzijai bus per dideli, „Renault“ gali savo gamybą perkelti į kitas šalis. Ir kaip teigia Carlosas Tavaresas, tam nebūtina keliauti į Kiniją. Toje pačioje Europoje, pavyzdžiui Didžiojoje Britanijoje ar Ispanijoje, būtų galima sėkmingai perkelti „Renault“ automobilių gamybą. Nekalbant jau apie pigesnės darbo jėgos šalis, tokias kaip Rumunija, Slovakija ar Lenkija.
Kodėl gamybos perkėlimas nebūtų problema? Juk tiek Didžiojoje Britanijoje, tiek ir Ispanijoje, yra „Nissan“ gamyklos, kuriose būtų galima gaminti ir „Renault“ automobilius. Rumunijoje yra moderni „Dacia“ gamykla. Juk visi trys gamintojai naudoja daug bendrų mazgų ir bendras platformas, tad gamyklų pritaikymas „Renault“ automobilių gamybai nebūtų toks sudėtingas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Šiuo metu „Renault“ ir „Nissan“ jau dalinasi gamykla Indijoje. Todėl jeigu nepasikeis padėtis Prancūzijoje, nebūtų problemų gamybą perkelti kitur. Juo labiau, kad tai padėtų sutaupyti taip trūkstamų lėšų. Perkėlus gamybą į Didžiąją Britaniją ar Ispaniją, būtų galima sutaupyti lėšų, dėl mažesnių gamybos kaštų.