Kūrėjas koncepciją pavadino „Dock+Go“. Ji bus demonstruojama Ženevos automobilių parodoje nuo kovo 8 iki 18 dienos. Idėjos paslaptis slypi jungiamajame mechanizme, kuris kaip kuprinė prijungia papildomą dalį automobiliui. Tokia transporto priemonė gali būti panaudota daugelyje sričių. Ši idėja galėtų išspręsti vietos taupymo ir elektromobilių nuvažiuojamo nuotolio problemas. Protinga technologija leidžia atsikratyti nereikalingo svorio ir gabaritų, kai vairuotojui to visiškai nereikia.
Bet koks mažas miesto elektromobilis galėtų naudoti tokią technologiją. „Rinspeed“ vadovas Frankas M.Rinderknechtas panaudojo ją elektriniame „Smart ForTwo“. Dvivietis elektrinis automobilis greitai gali tapti didelius krovinius talpinančiu automobiliu. Dienos metu tai puikus miesto automobilis, o vakare, su papildoma ašimi, šis automobilis gali virsti talpiu automobiliu išvykai į gamtą, kelionei į slidinėjimo centrą ar paplūdimį.
Standartinis elektrinis „Smart“ gali įveikti apie 120 kilometrų, tada jį reikia pakrauti. Tačiau su prijungiama papildoma dalimi gali būti prijungtas ir paprastas benzininis variklis arba papildomos baterijos.
Namie šis elektromobilis gali būti įkrautas nuo saulės baterijų, o važinėjant mieste – nuo papildomo variklio, įmontuoto galinėje dalyje.