2013 04 15

„Robosuft“: ateities viešasis transportas

Kol amerikiečiai verčia robotus kariauti, europiečiai bando protingas mašinas diegti miestuose. Italai sukūrė be vairuotojo važiuojantį „VisLab“, o Prancūzijos kompanija „Robosoft“ pristato nedidelį miesto autobusą „RobuRIDE“.
„Robosuft“ viešojo transporto priemonė
„Robosuft“ viešojo transporto priemonė / Kadras iš vaizdo siužeto

Transporto priemonėje telpa trisdešimt keleivių, važiuoti autobusas gali 24 km/val. greičiu. Autobuso svoris – trys tonos, o su keleiviais jis gali sverti iki penkių tonų.

Salone sumontuotas kondicionierius ir specialus jutiminis ekranas, kur keleivis prireikus gali nuspausti „sustojimo mygtuką“.

Autobusas važiuoja be vairuotojo, pagal iš anksto patvirtintą planą: valdymo pulte operatorius numato kelią, patvirtindamas sustojimo vietas. Maršrutas lieka „RobuRIDE“ atmintyje, ir jis gali juo važiuoti aštuonias valandas.

Numatyta ir saugumo užtikrinimo sistema. Jei „RobuRIDE“  lazeriniu skeneriu aptinka kliūtį, jis sulėtina greitį ir sustoja likus dviems metrams iki jos. Be to, transporto priemonės priekyje sumontuotas minkštas bamperis, kuris „suminkštintų“ smūgį, jei autobusui nepavyktų laiku sustoti prieš kliūtį.

Tikimasi, kad Prancūzijos kompanijos „Robosoft“ pristatytas autobusas taps pirmąj kregžde kuriant be vairuotojo važiuojantį ateities viešąjį  transportą.

VIDEO: „Robosoft“ viešojo transporto priemonės pristatymas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos