„Naujasis pardavimo salonas Abu Dabyje tęsia mūsų viziją plėstis šiame regione. Ši mūsų investicija patvirtina, kad „Rolls-Royce“ nori matyti daugiau savo automobilių ne tik Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), bet ir aplinkinėse šalyse“, – teigia T.Muller-Otvosas.
Naujasis pardavimo salonas užima 900 kvadratinių metrų plotą, o jame vienu metu gali būti eksponuojami penki automobiliai.
Praėjusiais metais Artimųjų Rytų regiono, kuriame įsikūrę 8 iš 82 „Rolls-Royce“ pardavimo salonų, naujų automobilių pardavimai sudarė daugiau nei 15 proc. globalinių.
Tai vėlgi patvirtina naująsias automobilių gamintojų tendencijas – prabangesni modeliai orientuojami į Artimuosius Rytus, o masinės produkcijos nebrangios mašinos – į Kiniją bei Indiją. Jeigu taip ir toliau, po kurio laiko JAV ir Europa nebebus pagrindiniai automobilių gamintojų pajamų šaltiniai ateityje.