„918 Spyder“ pavadinime užkoduota ne tik surinkimo darbų pradžia, bet ir tokių automobilių tiražas – jų bus pagaminta lygiai devyni šimtai aštuoniolika.
Gamintojo teigimu, visi modeliai jau seniai užsakyti. Vos tik paskelbus apie tokį projektą, 2010-aisiais susidomėjusiųjų skaičius akimirksniu viršijo 2 tūkstančius. Tačiau daugiau nei pusė iš jų liks nieko nepešę.
Šis „Carrera GT“ įpėdinis yra pats galingiausias „Porsche“ markės serijinis automobilis istorijoje. Bendra 4,6 litro V8 atmosferinio variklio bei dviejų papildomų elektros motorų galia siekia 875 AG, o visai neseniai Niurburgringo trasoje šis superautomobilis išlipo iš 7 minučių barjero. Vaizdo siužetą iš „žaliuoju pragaru“ pramintos trasos galite pamatyti čia.
Negana to, priešingai nuo savo esminių varžovų, „McLaren P1“ bei „Ferrari LaFerrari“, šis „Porsche“ yra panašesnis į klasikinio tipo hibridus. Juo galima važiuoti net nenaudojant vidaus degimo variklio, o su pilnai įkrautomis baterijomis „918 Spyder“ įveiks 30 km distanciją.