SAAB jam parinko pavadinimą, kokie dabar madoje – kone kas antras universalas savo pavadinime turi žodį „Sport“. Keista, nes mūsų nuomone su sportu daugiau bendro turi šio automobilio versija sedano kėbulu.
Kaip ir praėjusios kartos 9–5, šis turi pakankamai unikalaus dizaino galinę dalį. Užpakalinis automobilio stiklas lyg apsikabina visą galinę jo dalį ir suteikia jam šiek tiek išskirtinumo.
Tikimės, kad varikliai bus naudojami lygiai tokie kaip ir sedane – nuo 2,0 litro keturių cilindrų iki 2,8 litrų V6. Taip, dyzeliniai varikliai taip pat bus siūlomi. Tikėtina, kad „Aero“ modeliai su galingesniais varikliais bus siūlomi su visų keturių varomų ratų XWD.
Pirkdami šį modelį galėsite užsisakyti ir krūvą „žaisliukų“, tokių kaip adaptyvi greičio palaikymo sistema, bi–xenon priekiniai žibintai ir t.t.
Po premjeros Ženevos automobilių parodoje šis „9–5 SportCombi“ iškart keliaus ant konvejerio ir iki vasaros pasieks pirmuosius pirkėjus Europoje. Jungtinėse Amerikos Valstijose jis debiutuos iki metų pabaigos.