Naujieji markės valdytojai pažymi norintys atkurti šio prekės ženklo žinomumą pasaulyje, pateikdami jį kaip nepriklausomą, sportišką, nišinę automobilių kompanija su geriausia pramonėje aplinkosaugos strategija. Pagrindiniais konkurentais įvardinamos „Audi“ ir BMW markės.
„Spyker“ pažymėjo leisiantis „Saab“ valdybai įgyvendinti šios parengtą ir Švedijos vyriausybės bei Europos investicijų banko preliminariai patvirtintą verslo planą, kurio esmė – susikoncentravimas į tris pagrindinius modelius.
Remiantis juo, šių metų vasarą rinkai pagaliau bus pateiktas naujasis jau puikiai įvertintas ir labai laukiamas naujasis „Saab 9-5“ sedano, sportiško universalo ir X versijos pavidalu. Pirmąjį variantą jau matėme, o kitus du turėtume išvysti jau netrukus.
Mažomis serijomis jau pradėtą gaminti visureigį „Saab 9-4X“, tuo tarpu, ketinama pradėti pardavinėti tik 2011 m. pradžioje. Šis modelis, kitaip nei likusieji, bus gaminamas ne pagrindiniame fabrike Trollhattane (Švedija), bet Meksikoje.
2012 m. pasaulį turėtų išvysti naujasis „Saab 9-3“. Gamintojas žada gaminti keturias šio modelio versijas: sedaną, hečbeką, sportišką universalą, padidinto pravažumo X modifikaciją ir kabrioletą. Dabartinis „trečiukas“ su nedideliais pakeitimais gaminamas dar nuo 2002 m.
Mažylis „Saab 9-1“, panašu, atidedamas geresniems laikams. „Spyker“ pranešime spaudai pažymėjo, kad šis naujas markės šeimos narys bus gaminamas tik užsitikrinus papildomą finansavimą.
Naujieji savininkai tikisi, kad „Saab“ per metus pagamins nuo 100 iki 150 tūkstančių automobilių. Iš pradžių ketinama toliau tęsti bendradarbiavimą su „General Motors“, tačiau po truputį turėtų būti pareita prie visiškai savarankiškos veiklos.
Dabartinė „Spyker“ kompanija ketina persivadinti į „Saab Spyker“, kuri taps grupę valdančia įmone. Atskiras „Saab“ ir „Spyker“ šakas ketinama palikti veikti nepriklausomai vieną nuo kitos, tačiau ketinama išnaudoti ir technologijų dalinimosi bei bendradarbiavimo galimybes. Svarbu ir tai, kad egzotiški olandų modeliai turėtų pasirodyti švedų markės atstovybių salonuose.
Teigiama, kad įgyvendinti naująjį „Saab“ verslo planą prireiks 1 mlrd. JAV dolerių finansavimo, kuris jau užtikrintas. Sėkmės atveju švedų automobilių gamintojas jau 2012 m. turėtų būti pelningas.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą