2011 03 01

SAAB sugrįžimas į mūsų širdis su „PhoeniX“ koncepcija

Ženevos automobilių parodoje SAAB stende šį rytą kilo sujudimas. Mat šiame stende buvo pristatytas radikalus koncepcinis modelis „PhoeniX“. Ir laurai už tokį puikų konceptą atitenka ne kam kitam, o Jason'ui Castriotai.
„SAAB PhoeniX Concept“
„SAAB PhoeniX Concept“ / Gamintojo nuotr.

Labai trumpai apie Jasoną – jo žymiausias kūrinys be jokios abejonės yra „Ferrari P4/5“ koncepciją, kurią turtingų verslininkų pagalba pavyko pagaminti Italijoje.

Taigi, grįžtame prie SAAB. Naujasis „PhoeniX“ modelis pristato naują kompanijos dizaino kalbą pavadintą „Aeromotional“. Kaip ir sufleruoja pavadinimas, ji apjungia emocijas ir aviacinę temą automobilio dizaine. Trumpai drūtai – tai absoliutus grožis.

Moderni pirmojo SAAB automobilio ašaros formos interpretacija tikrai vykusi. Automobilis atrodo greitas ir aerodinamiškas vien stovėdamas vietoje.

Koncepcijoje numatytos keturios sėdimos vietos. Tiksliau, 2+2. Tiek į priekines, tiek į galines vietas keleiviai įsitaiso atverdami drugio sparnus primenančias duris.

Ne nuostabu, kad gamintojas, pirmasis istorijoje automobilyje sumontavęs vidaus degimo variklį su turbina, šiam konceptui parinko būtent tokį variklį. 1,6 litro tūrio. Jis suka visus keturis ratus per XWD sistemą.

SAAB inžinieriai „PhoeniX“ viduje sumontavo naują „IQon“ sistemą, kuri valdo klimato kontrolę, muziką ir t.t. Ji sukurta naudojant „Google Android“ operacinę sistemą. Spėjame, kad tai bus pirmasis elementas iš šio koncepto pasiekęs serijinę gamybą kituose modeliuose.

SAAB, sveikiname sugrįžus į mūsų širdis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos