Tiesa, pats siurblys yra Kinijos kompanijos „Zoomlion“ gaminys, sudarytas iš 7 sekcijų, kurių 4 paskutinės pagamintos iš anglies pluošto.
Gamintojo nuotr./Guinnesso rekordą pagerinęs „Scania“ sunkvežimis |
Kuomet „Scania“ gavo užsakymą pagaminti sunkvežimį, kuris būtų pritaikytas tokiai technikai, pagal sutartį apie tai nebuvo galima niekam skelbti. Viskas buvo laikoma paslaptyje. Toks reikalavimas buvo keliamas dėl to, kad kinų kompanija šį produktą norėjo pristatyti savo 20 m. jubiliejaus proga.
Gamindami šią transporto priemonę „Scania“ turėjo nemažai iššūkių. Šis 7 ašių sunkvežimis yra ilgiausias švedų gamintojo sukurtas sunkvežimis. Jis buvo sukurtas vienoje iš „Scania“ gamyklų kartu su partneriais „Laxå Special Vehicles“, kurie jau ne kartą kūrė specifines kabinas ir ašis būtent „Scania“ automobiliams.
Sunkvežimis yra 15,5 m ilgio, o jį varo 620 AG V8 variklis. Pridėjus betono siurblį gaunamas 18,5 m bendras transporto priemonės ilgis. Įvertinus tai, kad betono siurblys yra sumontuotas ant iš esmės tradicinės pakabos, tai leis šiai transporto priemonei be didesnių apribojimų judėti įvairiais kasdieniniais keliais.
Visuomenei ši transporto priemonė bus pristatyta lapkričio 27-30 d. Šanchajuje statybinės technikos parodoje. Kol kas ši transporto priemonė praeis begalę testų ir bus tobulinama. Vėliau ją galės įsigyti Azijos ir Europos pirkėjai.
Gamintojo nuotr./Guinnesso rekordą pagerinęs „Scania“ sunkvežimis |