Naujasis vienatūris bus varomas keliais benzininiais varikliais: 1,4 l FSI, išvystančiu 150 AG, ir 2 l FSI, išvystančiu 200 AG. Be to, pirkėjų dėmesio lauks keli 2 l turbodyzeliniai, išvystantys 140 AG ir 170 AG. Ekonomiškiausias automobilis komlektuojamas su dyzeliniu 140 AG turinčiu varikliu, kuris šimtui kilometrų vidutiniškai suvartos 5,5 l. Prie taupumo prisideda sistema START/STOP, montuojama į visus automobilius.
Pirkėjai galės įsigyti ir septynių vietų vienatūrį. Standartinio penkiaviečio vienatūrio bagažo skyrius yra 885 l, o sulanksčius galines sėdynes talpumas padidėja iki 2 297 l.
Gamintojai žada, kad ispanišką vienatūrį bus galima įsigyti jau ateinančią vasarą, o standartiškai sukomplektuotas vienatūris kainuos 79 000 litų.