4,54 metro ilgio elegantiškas universalas yra 277 mm ilgesnis už bazinius penkiadurius „Leon“ hečbekus. Esminis tokių pokyčių privalumas, savaime suprantama, yra gerokai erdvesnė bagažinė – jos talpa siekia 587 litrus, tačiau sulanksčius galinių sėdynių atlošus bus gaunama 1470 l erdvė.
Tai – ne pats talpiausias universalas savo segmente („Golf Variant“ bagažinės talpa siekia 605/1620 litrų), tačiau nors ir abu pastarieji automobiliai pagaminti ant tos pačios platformos, kiek aptakesnis „Leon ST“ kėbulas ispanams neleido pasiūlyti daugiau erdvės.
SEAT nuotr./„SEAT Leon ST“ |
Bazinė „Leon ST“ versija, pasak SEAT, sveria 1233 kilogramus – 45 kg daugiau nei penkiaduriai modeliai. Gamintojas priduria, kad šio automobilio galinės sėdynės bus sulankstomos labai elementariu būdu, nereikalaujant jokios jėgos, tuo tarpu sulankstyti galima ir priekinę keleivio pusės sėdynę – tai leis vežti itin ilgus krovinius.
Variklių gama – praktiškai tokia pati, kaip ir „Leon“ bei „Leon SC“ versijų. Universaluose bus montuojami 1,2 litro TSI motorai su 85 arba 104 AG, 1,4 litro TSI jėgainės su 120 arba 138 AG bei 1,8 litro TFSI agregatai, su 178 AG jėga suksiantys priekinius varančiuosius FR versijos ratus. Dyzelinių motorų gamą sudaro du skirtingos kubatūros motorai: 1,6 litro TDI (89 AG) arba 2,0 litrų TDI (su 148 arba 181 AG).
„Autocar“ teigimu, naujoji ST versija bus maždaug 4 tūkst. Lt brangesnė už analogišką įrangą turinčius penkiadurius hečbekus. Naujasis „Leon ST“ oficialiai bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje.