Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 06 11

Kita „Subaru WRX STi“ planuojama ir su dyzeliniu varikliu

Sklando gandas, kad 2012 metais planuojamą pristatyti „Subaru WRX STi“ bus galima pasirinkti ir su dyzeliniu varikliu. Gamintojas į galingą „Impreza“ planuoja montuoti patobulintą šiuo metu automobiliams „Impreza“, „Legacy“ ir „Forester“ naudojamą 2 l opozicinį dyzelinį variklį.
Subaru Impreza WRX STi
„Subaru Impreza WRX STi“
Temos: 2 Subaru Dyzelinas

Pirmasis gamintojo dyzelinis variklis būtų logiškas pasirinkimas. Dėl opozicinės cilindrų išdėstymo sistemos šis dyzelinis variklis leistų sukonstruoti automobilį su žemu svorio centru. Tai neturėtų sugadinti puikių „Subaru Impreza WRX STi“ valdymo savybių ir techninių charakteristikų.

„Subaru“ jokiu būdu neišsižada benzininių variklių su turbinomis. Jie planuoja kurti naują variklį šiuo metu gaminamo 1,5 l variklio pagrindu, o pritaikius turbiną būtų galima priartėti prie Europos Komisijos nurodytų ekologiškumo reikalavimų. Niekur nedings ir legendinis 2,5 l turbininis variklis.

Kalbant apie hibridines jėgaines, reikėtų pasakyti, kad „Subaru“ šiek tiek atsilieka nuo konkurentų. Kompanija turi planų tokią technologiją diegti savo automobiliuose tik po dvejų trejų metų.

Kaip ir „Mitsubishi“, „Subaru“ neplanuoja artimiausiu metu savo automobilių naudoti ralio čempionatuose. Tikimasi išvysti žiedinėms lenktynėms paruoštų „Impreza“ modelių. Vos prieš kelias dienas matėme, kokia greita „Impreza“ gali būti lenktynių žiede.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos