Pirmasis gamintojo dyzelinis variklis būtų logiškas pasirinkimas. Dėl opozicinės cilindrų išdėstymo sistemos šis dyzelinis variklis leistų sukonstruoti automobilį su žemu svorio centru. Tai neturėtų sugadinti puikių „Subaru Impreza WRX STi“ valdymo savybių ir techninių charakteristikų.
„Subaru“ jokiu būdu neišsižada benzininių variklių su turbinomis. Jie planuoja kurti naują variklį šiuo metu gaminamo 1,5 l variklio pagrindu, o pritaikius turbiną būtų galima priartėti prie Europos Komisijos nurodytų ekologiškumo reikalavimų. Niekur nedings ir legendinis 2,5 l turbininis variklis.
Kalbant apie hibridines jėgaines, reikėtų pasakyti, kad „Subaru“ šiek tiek atsilieka nuo konkurentų. Kompanija turi planų tokią technologiją diegti savo automobiliuose tik po dvejų trejų metų.
Kaip ir „Mitsubishi“, „Subaru“ neplanuoja artimiausiu metu savo automobilių naudoti ralio čempionatuose. Tikimasi išvysti žiedinėms lenktynėms paruoštų „Impreza“ modelių. Vos prieš kelias dienas matėme, kokia greita „Impreza“ gali būti lenktynių žiede.