1. Belaidis elektromobilio įkrovimas.
„Audi“, kaip ir „Nissan“, „General Motors“ ir daugelis kitų, dirba prie belaidžio elektromobilių įkrovimo projekto. Prie projekto prisideda ir Bostono kompanija „WiTricity“, kuri jau turi veikiantį rėlėmis grįstą modelį. Ši sistema, pasak „Audi“, yra visiškai saugi – jai veikti netrukdo lietus, sniegas ar ledas.
2. Automatinė statymo sistema
Nors tokios automatinės automobilių statymo sistemos jau veikia keliuose „Audi“ modeliuose (A4 ir A6), vokiečiai nori žengti dar vieną žingsnį. Jie kuria sistemą, kuri pati susiras laisvą stovėjimo vietą ir vairavimą aikštelėse ar garažuose perims nuo pat įvažiavimo vartų.
3. OLED apšvietimas
„Audi“ buvo bene pirmasis gamintojas automobiliuose įdiegęs LED apšvietimą. Logiškas tęsinys – modernesnis OLED apšvietimas. Ši technologija suteikia galimybę pagaminti žibintus, kurie neveikdami yra visiškai nematomi. Įsivaizduokite automobilį, kurio posūkių signalas „atsiranda“ tik esant reikalui.
4. Hibridiniai lydiniai
Dar praeitame amžiuje pagaminę automobilį iš aliuminio, „Audi“ ieško dar lengvesnių ir tvirtesnių lydinių kėbulams. Tai pat ir pakabos elementams. Ateityje jie tikisi sukurti technologiją, kuri nebus brangi pagaminti. Lydiniai turėtų būti tam tikri aliuminio, anglies pluošto ar stiklo pluošto santykiai.
5. Anglies pluoštu sustiprinto plastiko spyruoklės
Plieno spyruokles automobilio pakaboje „Audi“ tikisi pakeisti pagamintomis iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko. Jos bus lengvesnės, tvirtesnės ir net greitesnės pagaminti. Jau numatyta šios technologijos debiuto diena – 2012-ųjų „Audi R8 e-tron“ modelyje.
6. Prisilietimams jautrūs valdymo prietaisai
„Audi Touchpad“ informacijos įvedimo įrenginys – matytas naujausiame A8 – žada tapti dar modernesniu. Jis virs panašiu į mobiliuose telefonuose naudojamus ekranus, priims kelių pirštų judesius. „Audi“ ieško būdų, kaip padaryti, kad informacijos įvedimas mažiau nukreiptų dėmesį.
7. Kelio sąlygas nuspėjanti pakaba
Praėjusiais metais panašią technologiją išbandė „Mercedes-Benz“. Jos esmė – kameromis, radarais ir lazeriais nustatyti priešais esančio kelio būklę ir pagal tai paruošti amortizatorius. Įsivaizduokite, jei už 50 metrų jūsų laukia duobė, sistema „suminkštins“ tik tuos amortizatorius, kurie tą duobę kliudys.