Visų pirma 2011 metais „Aston Martin“ pristatys mažylį „Cygnet“. Naudojant kompaktišką „Toyota iQ“ platformą sukurtas miesto automobilis atliks patį svarbiausią vaidmenį kompanijai stengiantis sumažinti vidutinį gaminamų automobilių CO2 išmetimą. Potencialių pirkėju negąsdina ir spėjama didelė automobilio kaina – „Cygnet“ turėtų kainuoti dvigubai brangiau nei „iQ“.
2013 turėtume išvysti naują DB9. Automobilis turės daugiau galios ir sportiškesnę važiuoklę. Prie V12 variklio dirbantys specialistai iš „Cosworth“ stengiasi sumažinti jo svorį ir pagerinti ekonomiškumą.
2014 metais pasirodys naujasis „Vantage“. Visų pirma ketinama atsisakyti šiek tiek svorio. Šiuo metu automobilis už pagrindinį konkurentą „Porsche 911“ sunkesnis visais 150 kilogramų. Mažiausiam kompanijos sportiniam automobiliui kuriamas ekonomiškesnis ir ekologiškesnis variklis.
2014 metais laukia visiškai naujo projekto „Lagonda“ premjera. „Lagonda“ pavadinimu britai planuoja ženklinti prabangius, komfortiškus automobilius. Su šiuo ženklu planuojamas pirmasis kompanijos visureigis. „Aston Martin“ derasi su „Mercedes“ dėl GL visureigio platformos.
Ir pagaliau 2016 metais išvysime antrosios kartos „Rapide“. Neseniai pristatytas pirmas kompanijos keturduris automobilis žymiai kilstelėjo kompanijos pardavimo rodiklius. Šiuo metu automobilis gaminamas „Magna“ gamykloje Austrijoje – „Aston Martin“ su jais pasirašė šešerių metų kontraktą. Vėliau automobilio gamybą planuojama perkelti į Didžiąją Britaniją.