„Adweek“ nepatingėjo ir surinko dvidešimtuką daugiausiai peržiūrų sulaukusių reklamų „Youtube“ interneto svetainėje. Šešios iš jų – automobilių reklamos. Šias reklamas galite pažiūrėti ir jūs. Pradedame, nuo 15 mln. peržiūrų sulaukusios „Chrysler“ reklamos.
Šios reklamos „vinis“, tai reperis Eminem, kuris išdidžiai vairuoja „Chrysler“ sedaną:
16 mln. peržiūrų sulaukė ši „Honda CR-V“ reklama, kurioje pasakojama, kaip šis automobilis leidžia išnaudoti puikią dieną:
Šioje reklamoje galite pamatyti robotus, šokančius žiurkėnus ir „Kia Soul“. „Youtube“ kanale reklama peržiūrėta 18 mln. kartų.
Nuotaikinga „Acura NSX“ reklama taip pat sulaukė 18 mln. peržiūrų. Čia galite pamatyti, kaip gali tekti pasistengti, norint tapti pirmuoju įsigijusiu naująją „Acura NSX“:
Ar kam nors reikia pristatinėti „Gymkhana“? Penktoji šio trumpametražio filmo (arba tiesiog „DC Shoes“ reklamos) dalis buvo peržiūrėta 24 mln. kartų:
Ir galiausiai nugalėtojas. Visas reklamas tiesiog triuškinantis mažasis Dartas Veideris. Taip, žymioji „Volkswagen“ reklama buvo peržiūrėta net 54 mln. kartų: