2011 03 10

„Singer 911“ – mūsų svajonių automobilis

Mes nejuokaujame, tai tikrai yra mūsų didžiausia svajonė. Valandų valandas praleisdavome akis ganydami į klasikinio 7-ojo dešimtmečio „Porsche 911“, o šiandien pranešame jums žinią apie tai, kad kompanija „Singer“ pradeda gaminti modernią šio legendinio „Porsche“ interpretaciją. Gera diena.
„Singer 911“ – mūsų svajonių automobilis
„Singer 911“ – mūsų svajonių automobilis. / Gamintojo nuotr.

Populiarus angliškas pasakymas „Show and no Go“ čia netinka – po rankų darbo anglies pluošto kėbulu slepiasi modernaus 911 važiuoklė ir variklis. Variklis – klasikinės „Porsche“ komponuotės šešių horizontaliai išdėstytų cilindrų 3,8 litro motoras pasiekia 410 vertus pagarbos AG. „Sieger“ mus užtikrino, kad ši galia „veiks“ ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose. Čia į pagalbą skuba „Bilstein“ specialistai, sumontavę reguliuojamus amortizatorius. Greitas įsibėgėti, dar greitesnis sustoti. Stabdžiai sukurti drauge su „Brembo“.

Kiekvienas „Singer 911“ egzempliorius bus surenkamas rankomis Kalifornijoje įsikūrusiose dirbtuvėse. Taip pat ir variklis. Jis, laikantis rankomis surenkamų automobilių tradicijų, turės lentelę su atsakingų mechanikų vardais.

Įsitaisykime prie šio automobilio vairo. Vienai sekundei galima pasijausti sugrįžus į 7-ąjį deš., tačiau pažvelgus giliau pastebime visas modernias technologijas – šiuolaikinė audio sistema su MP3 grotuvu, „Heuer“ chronografas padėsiantis suskaičiuoti rato įveikimo laikus, iki 11 tūkst. sugraduotas tachometras, šešių pavarų mechaninė dėžė, „Recaro“ sėdynės ir t.t.

Nors ir kaip svajonėms etiketės su kaina netinka, ši svajonė turi labai tikslią kainą. 200 tūkst. JAV dolerių.

„Mielas Kalėdų Seneli – tai yra tai ko mums reikia kuo greičiau“. Pasirašo GAZAS.LT kolektyvas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos