Populiarus angliškas pasakymas „Show and no Go“ čia netinka – po rankų darbo anglies pluošto kėbulu slepiasi modernaus 911 važiuoklė ir variklis. Variklis – klasikinės „Porsche“ komponuotės šešių horizontaliai išdėstytų cilindrų 3,8 litro motoras pasiekia 410 vertus pagarbos AG. „Sieger“ mus užtikrino, kad ši galia „veiks“ ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose. Čia į pagalbą skuba „Bilstein“ specialistai, sumontavę reguliuojamus amortizatorius. Greitas įsibėgėti, dar greitesnis sustoti. Stabdžiai sukurti drauge su „Brembo“.
Kiekvienas „Singer 911“ egzempliorius bus surenkamas rankomis Kalifornijoje įsikūrusiose dirbtuvėse. Taip pat ir variklis. Jis, laikantis rankomis surenkamų automobilių tradicijų, turės lentelę su atsakingų mechanikų vardais.
Įsitaisykime prie šio automobilio vairo. Vienai sekundei galima pasijausti sugrįžus į 7-ąjį deš., tačiau pažvelgus giliau pastebime visas modernias technologijas – šiuolaikinė audio sistema su MP3 grotuvu, „Heuer“ chronografas padėsiantis suskaičiuoti rato įveikimo laikus, iki 11 tūkst. sugraduotas tachometras, šešių pavarų mechaninė dėžė, „Recaro“ sėdynės ir t.t.
Nors ir kaip svajonėms etiketės su kaina netinka, ši svajonė turi labai tikslią kainą. 200 tūkst. JAV dolerių.
„Mielas Kalėdų Seneli – tai yra tai ko mums reikia kuo greičiau“. Pasirašo GAZAS.LT kolektyvas.