Niekas nesitikėjo pamatyti šio modelio parodoje, tačiau „Giugiaro Parcour“ koncepto įkvėpta „Audi“ kompanija Frankfurtui paruošė tikrą siurprizą.
Superautomobilis su gigantišku 5,0 litrų TDI V10 varikliu (544 AG, 1000 Nm) iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,8 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia daugiau nei 300 km/h. „Audi“ tvirtina, kad tokiomis dinaminėmis savybėmis pasižymintis dyzelinis superautomobilis šimtui kilometrų suvartoja vidutiniškai 7,8–7,9 l degalų.
Iš pirmo žvilgsnio pastebėti nesunku, kad prototipą vokiečiai pakabino ant gana
aukštos važiuoklės. Gamintojas akcentuoja, jog pakabos aukštį galima reguliuoti 6,8 cm intervale, nors koks tikslus provėžos aukštis – neatskleidžiama.
„Audi Nanuk Quattro Concept“ |
„Nanuk Quattro“ konceptas turi ir visų vairuojamų ratų sistemą. Tai reiškia, kad galinės ašies ratai taip pat reaguos į vairu diktuojamas komandas. Tačiau maksimalus jų išsukimas, esant nedideliam greičiui (manevruojant ankštose gatvėse ar stovėjimo aikštelėse) sieks tik 9 laipsnius. Tokiu atveju ratai susisuks į priešingą priekiniams ratams kryptį, o tai apsisukimo spindulį leido sumažinti iki 10 metrų.
Visgi, padidinus važiavimo greitį, galinių ratų išsukimas bus ribojamas iki 2,5 laipsnio, o jie vairuosis lygiai taip pat, kaip ir priekiniai ratai – susisuks į tą pačią pusę. Taigi, persirikiuojant, sakykime, greitkelyje, žiūrint į „Nanuk Quattro“ iš galo, susidarys įspūdis, kad visiškai tiesiai važiuojanti mašina ims trauktis į šoną.
„Audi“ tvirtina, kad už gigantiškų 22 colių skersmens ratlankių slypi milžiniški anglies-keramikos stabdžių diskai, sugeriantys 1,9 tonos sveriančio įsibėgėjusio automobilio energiją.
Kadaise „Audi“ nustebino pasaulį su Q7 visureigiu, turinčiu panašų, tačiau V12 dyzelinį variklį. Šįkart vokiečiai su dyzelinėmis technologijomis įžengė į superautomobilių teritoriją. Patirtis Le Mano 24 valandų lenktynėse, žinoma, prie to smarkiai prisidėjo, tačiau ar šis modelis leidžia vadinti „Audi“ kompanija dyzelinių superautomobilių pionieriais?