Čekų tikslas – iki 2018-ųjų kasmet parduoti po 1,5 mln. automobilių. Praėjusiais metais „Škoda“ automobilių pardavimai siekė 939,2 tūkst. Gamintojas praneša, kad naujasis visureigis bus didesnis nei „Yeti“ krosoveris.
Nors ir oficialiais duomenimis šio automobilio gamybai žalia šviesa dar neuždegta, kompanijos vadovai rodo didelį entuziazmą didelio visureigio kūrimui.
„Škoda“ apie tokį automobilį pradėjo svarstyti tada, kai jų dėmesį patraukė „KIA Sorento“ sėkmė. Negana to, didžiausias tokio visureigio potencialas būtų ne Europos, o Kinijos rinkoje. Kinams čekai sukūrė ilgesnę ratų bazę (atstumą tarp ašių) turintį „Yeti“ – automobilį, kuris europiečiams būtų ne toks įdomus.
Naujosios kartos „Škoda Octavia“ pristatymo Portugalijoje metu, vienas iš vykdančiųjų kompanijos direktorių Winfiredas Vahlandas teigė: „Didelis visureigis – daug teigiamos įtakos galintis padaryti automobilis. Didesnė tokių modelių paklausa būtų Azijos valstybėse, nes Europoje žmonės mieliau renkasi kompaktiškesnius automobilius.“
Tikėtina, kad naujasis septynvietis visureigis bus gaminamas ant naujos kartos „Volkswagen Touareg“ platformos – nei su dabartiniu, nei su naujos kartos „Yeti“ šis automobilis neturės daug bendro.
Šią nuotrauką sausio 17-ąją dieną išplatino „Škoda“ atstovai Lietuvoje savo „Facebook“ grupėje. Įdomu tai, kad automobilio priekį puošia pora apvalių žibintų iki šiol matytų „Yeti“ krosoveryje.