Iš išorės dėmesį patraukia išties azartiška mažylio išvaizda – galbūt jis ir nėra labai aptakus ar išskirtinai šiuolaikiškas, tačiau naujo tipo bamperiai, raudona spalva dažyti stabdžiai ir sportiško stiliaus ratlankiai palieka įspūdį.
Gamintojas ir automobilio viduje neleis pamiršti, jog esate vikriame modelyje – apdailoje dominuoja „vRS“ simboliai.
Gana apie kosmetinius pagražinimus – ko iš tiesų vertas šis mažylis? Po variklio dangčiu slepiasi 1,4 l darbinio tūrio, 4 cilindrų motoras su dviem turbinomis, padedančiomis pasiekti 178 AG galią. Variklis sujungtas su 7 greičių, dviejų sankabų DSG tipo automatine pavarų dėže. Šio tandemo dėka 100 km/h pasiekiama per 7,3 s., o maksimalus greitis yra lygus – 225 km/h. Tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos nestebina, tačiau skamba patraukliai – 6,4 l/100 km.
Kaip matome iš pateiktos vaizdinės medžiagos, sportiškas modelis bus gaminamas hečbeko bei universalo kėbulu. Jei mėgstate kiek galingesnius, tačiau kompaktiškus automobilius – „Škoda Fabia vRS“ turėtų patekti į jūsų akiratį.
2010 03 04
„Škoda Fabia vRS“ nestokos sportiškumo
Šių metų kovo mėn. prasidėjusioje Ženevos (Šveicarija) tarptautinėje automobilių parodoje gausybė naujienų – šalia koncepcijų debiutuoja ir nauji bei atnaujinti serijiniai modeliai. Vienas iš jų – sportiškas „Škoda Fabia vRS“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą