2013 05 02

„Škoda Octavia Combi 4x4“: ir į darbą, ir į sodą – žiemą bei vasarą

Nors ir „Octavia“ universalai jau nėra naujiena, „Škoda“ pristato šio modelio modifikaciją su visų varančiųjų ratų važiuokle. Teigiama, kad variklių generuojama galia į visus ratus bus perduodama per modernią transmisija su naujos kartos „Haldex 5“ sankaba.
„Škoda Octavia Combi 4x4“
„Škoda Octavia Combi 4x4“ / „Škoda“ nuotr.

Pranešama, kad iš 124,5 tūkst. „Octavia“ modelių, parduotų Europoje, apie 20 procentų turėjo visų varančiųjų ratų važiuokles. Šiauresniu klimatu pasižyminčiose šalyse ši proporcija buvo dar didesnė – Norvegijoje tokių parduotų modelių dalis sudarė 61, o Šveicarijoje – 55 procentus.

Čekijos kompanija akcentuoja, kad atnaujinta visų varančiųjų ratų važiuoklė sukimo momentą protingai paskirstys ne tik tarp priekinės bei galinės ašies, bet ir tarp abiejų kiekvienos ašies ratų. Taigi, šiltą vasaros dieną, kada asfaltas yra visiškai sausas, o galinių varančiųjų ratų pagalba yra nereikalinga bei neefektyvi – „Octavia Combi 4x4“ judės tik priekinių ratų dėka. Visgi, išvažiavus į bekelę, ar ant bet kokios slidžios dangos, automatiškai įsijungs visi varantieji ratai.

`koda nuotr./`koda Octavia Combi 4x4
„Škoda“ nuotr./„Škoda Octavia Combi 4x4“

Negana to, šie modeliai bus gaminami su standartiniais elektroniniu būdu blokuojamais diferencialais (EDL), kurie leis greičiau pajudėti situacijose, kada kai vienas ar keli ratai liečiasi su slidesniu paviršiumi nei kiti.

„Škoda Octavia“ universalai su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis bus gaminami su trimis skirtingais varikliais – vienu benzininiu bei dviem dyzeliniais. Galingiausias iš visų – benzininis 1,8 litro TSI agregatas, generuojantis 180 AG. Baziniai modeliai turės 1,6 litro TDI jėgaines su 105 AG, o galingesni dyzeliniai variantai gaus 2,0 litrų TDI motorus (150 AG).

`koda nuotr./`koda Octavia Combi
„Škoda“ nuotr./„Škoda Octavia Combi“

Gamintojo deklaruojamos degalų sąnaudos patiktų dažnam vairuotojui. Mat, taupiausios versijos su 1,6 litro TDI varikliais šimtui kilometrų reikalaus tik 4,5 litro degalų, o galingesnės dyzelinės „Octavia Combi 4x4“ tą patį atstumą įveiks su 4,9 l degalų.

Benzininiai „Škoda“ pasižymės pagirtinomis dinaminėmis savybėmis – iki 100 km/h jie įsibėgės tik per 7,5 sekundės, o spidometro rodyklė sustos judėti ties 227 km/h padala. Negana to, vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos sieks tik 6,7 l/100 km.

Teigiama, kad „Octavia Combi 4x4“ Europos gatvėse pasirodys birželį, praėjus mėnesiui po modelių su priekiniais varančiaisiais ratais debiuto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų