Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 01 03

„Škoda Octavia“ variklių gamoje – iki 23 procentų efektyvesni agregatai

Čekai oficialiai paskelbė, kokie agregatai bus montuojami į naujos kartos „Škoda Octavia“. Gama yra pakankamai plati – ją sudaro 8 skirtingi varikliai.
„Škoda“ logotipas
„Škoda“ logotipas

Pranešama, jog trečiosios kartos „Octavia“ naudos modernesnius benzininius bei dyzelinius variklius – lyginant su jo pirmtaku, šis automobilis bus iki 23 procentų ekonomiškesnis. Šių mašinų pirkėjai turės galimybę rinktis iš 4 benzininių bei 4 dyzelinių variklių.

Benzininių motorų gamą sudaro 1,2 litro TSI jėgainė su 86 AG. Turbokompresorius šiam varikliui suteikia sąlyginai aukštą sukimo momentą – net 160 Nm, o baziniuose modeliuose šie agregatai bus poruojami su 5 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Galios didėjimo tvarka, antroje variklių sąrašo vietoje bus 1,2 litro TSI „Green tec“ motorai su „start-stop“ sistemomis. 105 AG bei 175 Nm (esant 1400-4000 aps./min.) trečiosios kartos „Octavia“ išjudins kiek lengviau, o degalų sąnaudos su šiomis jėgainėmis bus 0,3 litro mažesnės – 4,9 l/100 km. Šie varikliai bus montuojami kartu su 6 laipsnių mechaninėmis transmisijomis, tačiau už papildomą mokestį gamintojas įrengs ir 7 laipsnių DSG pavarų dėžę.

Naujosiose „Octavia“ bus montuojami ir 1,4 litro TSI „Green tec“ motorai su 140 AG bei 250 Nm. Gamintojas deklaruoja, kad automobilis su tokiu varikliu vidutiniškai suvartos apie 5,3 litro degalų. Transmisijos pasirinkimas nesiskiria nuo prieš tai aprašyto agregato.

Galingiausia benzininė „Škoda Octavia“ jėgainė – 1,8 litro TSI „Green tec“ su 180 AG bei 250 Nm. Čekai teigia, jog maksimalus sukimo momentas bus pasiekiamas esant vos 1250 aps./min., o tolygi kreivė tęsis iki pat 5000 aps./min. Kartu su 7 laipsnių automatine DSG transmisija „Octavia“ suvartos 5,7 litro degalų.

Dyzelinių variklių gamos pradžioje – bazinės 1,6 litro TDI jėgainės su 90 AG. Automobiliai su šiais varikliais šimtui kilometrų kelio pareikalaus 4,1 litro degalų.

1,6 litro TDI „Green tec“ motorai su 105 AG bei „Start-stop“ funkcija pasižymės šiek tiek mažesnėmis degalų sąnaudomis – 3,8 l/100 km. 250 Nm bus pasiekiami vos nuo 1500 aps./min., o už papildomą mokestį gamintojas įrengs ir DSG septynių laipsnių transmisiją.

Patys ekonomiškiausi visoje gamoje agregatai – 1,6 litro TDI „GreenLine-Version“. Su 110 AG bei itin žema, 89 g/km anglies dioksido emisija šie motorai šimtui kilometrų kelio pareikalaus tik 3,4 litro degalų. Agregatai bus poruojami su 6 laipsnių mechaninėmis transmisijomis.

2,0 litrų TDI „Green tec“ motorai su 150 AG bei 320 Nm – galingiausi dyzelinu maitinami trečiosios kartos „Octavia“ varikliai. Su DSG pavarų dėže šie agregatai demonstruos sąlyginai mažas 4,5 l/100 km degalų sąnaudas.

Gamintojas teigia, jog naujieji varikliai yra ne tik lengvesni, bet ir kompaktiškesni už ankstesnius agregatus. Sprendimai montuoti lengvesnes detales (tokias, kaip švaistikliai ar alkūninis velenas) suteikė ne tik mažesnes degalų sąnaudas, bet ir mažesnį inertiškumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?