Paryžiuje „GreenLine“ ženkleliai bus priklijuoti ant visų „Škoda“ automobilių – „Fabia“, „Roomster“, „Yeti“, „Octavia“ ir „Superb“.
Mažesnei „Fabia“ čekai sukūrė, kitaip tariant iš VW pasiskolino, naują 1,2 litro TDI trijų cilindrų dyzelinį variklį. Tiek hečbeko, tiek universalo versijose jis į aplinką išmes viso labo 89 g CO2/km.
Tas pats variklis bus ir „Roomster GreenLine“ automobilyje. Pasak gamintojo, būtent ši versija bus ekologiškiausia pasaulyje tarp panašių automobilių.
Visiems kitiems – „Octavia“, „Yeti“ ir „Superb“ bus skirtas kiek didesnis, 1,6 litro jau keturių cilindrų turbodyzelis. „Octavia“ sedanas išmes 99 g CO2/km, o universalas 109 g CO2/km dujų didinančių šiltnamio efektą Žemėje.
Visuose išvardintuose modeliuose „Škoda“ naudos start/stop ir stabdžių regeneracijos sistemas.
Visos „žaliosios“ technologijos automobilių ypač lėtais nepavers – pavyzdžiui „Yeti“ su šiuo 1,6 litro varikliu iki 100 km/h įsibėgės per 12,1 sek.