Po tam tikrų patobulinimų, gamyklinis „Škoda Octavia vRS“ pasiekė 325,33 km/h greitį. Žinoma, 2,0 litrų TFSI variklis su 200 standartinių „arklių“ buvo „truputį“ patobulintas.
Gamintojo nuotr./„Škoda“ komanda |
„Garrett“ turbokompresorius, orą pūsdamas į degimo kamerą 1,8-1,9 atmosferos slėgiu, leido pasiekti daugiau nei 500 AG.
Taigi, 500 AG, nesmarkūs aerodinaminiai pakitimai, specialūs degalai, pažeminta važiuoklė bei pilni saugos lankai leido „Škodos“ gamintojui pasiekti užsibrėžtų tikslų bei taip paminėti dešimtąjį vRS divizijos gimtadienį.
Tačiau dabar kompanija užsibrėžė pasiekti bei viršyti didžiausią serijinių automobilių su 2,0 litrų varikliu užfiksuotą greitį – 347,62 km/h.
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia vRS“ Bonevilio druskų lygumose |