2013 09 12

„Škoda Rapid SpaceBack“: didelis hečbekas ar kompaktiškas universalas?

Čekų automobilių gamintojas plečia mažesnes pajamas gaunantiems pirkėjams skirtos produkcijos pasiūlą. Nuo šio rudens „Rapid“ gamą, kurioje iki šiol buvo tik sedanas, papildys ir hečbekas. Nors modelio gabaritai nepakito, dėl pratęstos stogo linijos ir naujų galinių durų modelis atrodo stilingesnis.
„Škoda Rapid“
„Škoda Rapid“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Škoda“ šį hečbeką apibūdina, kaip pirmąjį tokio kėbulo automobilį, kuris erdvumu taikosi į savo segmento lyderius. Jie taip pat akcentuoja, kad dinamiškos bei charizmatiškos kėbulo linijos patiks jauniems vairuotojams.

Už papildomą kainą čekai automobilį aprūpins įvairiausiais privalumais – bus siūloma įsigyti ir panoraminį stoglangį, kuris drieksis nuo pat priekinio iki galinio stiklo. Taip pat galima smulkią bagažinės dalį (tarp lango ir numerio rėmelio) nudažyti juoda spalva – tuomet žiūrint iš toli susidarys įspūdis, kad galinis langas yra gerokai didesnis.

Viduje sumontuotas naujas vairas, stilingos apdailos detalės bei nauji sėdynių apmušalai. Matyti, kad Čekijos koncernas savo mašinoms nori suteikti kiek daugiau stiliaus. „SpaceBack“ modeliai gaus lygiai tokius pačius variklius, kaip ir įprasti „Rapid“ – du dyzelinius ir keturis skirtingus benzininius.

Įdomu tai, kad dėl naujo galinės dalies dizaino „Rapid“ hečbeko bagažinės tūris nuo 550 l sumažėjo iki 415 l. „Škoda“ tikisi, kad klientai įvertins kardinaliai pasikeitusį modelio stilių, t. y. automobilį rinksis tie, kuriems sedanas su pakeliamu galiniu stiklu nepriimtinas.

Prieš keletą mėnesių „Worthersee“ „Volkswagen“ mėgėjų suvažiavime, Austrijoje, „Škoda“ pristatė „Rapid Sport Concept“, tačiau koks yra tolimesnis šio projekto etapas, – neaišku. Galima tikėtis, kad ilgai nedelsdami čekai pristatys ir sportiškesnę, tačiau tokią pat įperkamą „Rapid vRS“ versiją.

VIDEO: Frankfurto automobilių paroda

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis