75 AG elektros motorą turintis elektromobilis yra vos 3,5 metro ilgio, tačiau jo plotis siekia beveik du metrus. Visgi, trumpas apsisukimo spindulys (vos 9,1 metro) šią mašiną paverčia itin manevringa.
„Keturvietis „FourJoy“ parodo, kaip evoliucionuoja mūsų filosofija. Tai – užuomina į sportišką tokio tipo ateities automobilį“, – taip šį keistą kūrinį apibūdina „Daimler“ koncerno dizaino vadovas Gordenas Wageneris. „Čia dominuoja aiškus „Smart“ modeliams būdingas siluetas, ryškios kėbulo linijos bei aibės galimybių tolimesniems dizainerių eksperimentams.“
Priekinės šio automobilio grotelės gali smarkiai priminti praėjusių metų Detroito parodoje pristatytą „Smart ForUs“ bei 2012-ųjų Paryžiaus parodoje debiutavusį „ForStars“. Teigiama, kad koncepcinio keturviečio automobilio kėbulą puošia daugybė aliuminio detalių – taip „Smart“ kolektyvas siekia pabrėžti dėmesį kokybei.
„Smart“ nuotr./„Smart FourJoy“ |
Vienas iš esminių „FourJoy“ bruožų – lengvai pasiekiamas salonas. Neskaitant priekinio lango, niekas kitas čia esančių žmonių neskiria nuo išorinio pasaulio – automobilyje nėra durų, o stogas – taip pat atviras. Galinis langas, ir tas, kompanijos dizaino komandos nutarimu, buvo nereikalingas.
Gamintojas akcentuoja, kad viduje sumontuotos itin patogios sėdynės. Jos primena modernius baldus. Net ir galinė, 2 žmonėms skirta sėdynė pasižymi unikaliu dizainu. Ant stogo „Smart“ suprojektavo specialią vietą ilgoms riedlentėms („longboards“), o bagažinės skyriuje yra vietos porai šalmų.
„Smart FourJoy“ 17,6 kWh baterijas įkrauti galima tik per vieną valandą, tačiau gamintojas neskelbia, kokiai distancijai to pakaktų. Taip pat neatskleidžiamos ir mašinos dinaminės savybės, tačiau tai prototipui nėra taip svarbu.