Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 31

Socialiniai tinklai daro vis didesnę įtaką renkantis naują automobilį

Reklamos agentūra „Team Detroit“ pareiškė, kad renkantis naują automobilį vis daugiau žmonių kreipiasi į savo draugus naudodamiesi socialiniais tinklais. Pasak firmos atstovų, geriausia reklama, kuomet žinia apie produktą sklinda „iš lūpų į lūpas“.
„Ford“ feisbuko paskyra
„Ford“ feisbuko paskyra / GAZAS.LT nuotr.

Pasirodo, kad renkantis automobilį daugiau įtakos pasirinkimui turi draugai ir jų patarimai, nei reklamos televizijoje. Pastarosios, kaip žinia, kainuoja brangiai ne tik transliuoti, tačiau ir sukurti.

Todėl siekiant kuo didesnės naudos, kuo mažesnėmis sąnaudomis, „Ford“ ruošiasi savo produkciją reklamuoti socialiniuose tinkluose ir stengsis, kad žinia sklistų iš lūpų į lūpas.

Tikimasi, kad naujoji reklamos kompanija susilauks bent 100 tūkst. peržiūrų. Tuomet seks kitas žingsnis. Bus stebima, kaip žinia sklinda tarp socialinių tinklų vartotojų.

Teigiama, kad didelę įtaką pasirinkimui daro ne tai ką žmogus pamato reklamoje, o tai, kaip apie produktą atsiliepia draugai ir artimieji. Taip yra dėl pasitikėjimo. Jis kur kas didesnis, kai apie produktą pasakoja artimi žmonės, o ne pirmą kartą matomi reklamoje. Net žymūs žmonės, pasak „Team Detroit“, neturi tokios didelės įtakos reklamoje, kaip artimi draugai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos