Pasirodo, kad renkantis automobilį daugiau įtakos pasirinkimui turi draugai ir jų patarimai, nei reklamos televizijoje. Pastarosios, kaip žinia, kainuoja brangiai ne tik transliuoti, tačiau ir sukurti.
Todėl siekiant kuo didesnės naudos, kuo mažesnėmis sąnaudomis, „Ford“ ruošiasi savo produkciją reklamuoti socialiniuose tinkluose ir stengsis, kad žinia sklistų iš lūpų į lūpas.
Tikimasi, kad naujoji reklamos kompanija susilauks bent 100 tūkst. peržiūrų. Tuomet seks kitas žingsnis. Bus stebima, kaip žinia sklinda tarp socialinių tinklų vartotojų.
Teigiama, kad didelę įtaką pasirinkimui daro ne tai ką žmogus pamato reklamoje, o tai, kaip apie produktą atsiliepia draugai ir artimieji. Taip yra dėl pasitikėjimo. Jis kur kas didesnis, kai apie produktą pasakoja artimi žmonės, o ne pirmą kartą matomi reklamoje. Net žymūs žmonės, pasak „Team Detroit“, neturi tokios didelės įtakos reklamoje, kaip artimi draugai.