Kitame Atlanto vandenyno krante, Jungtinėse Amerikos Valstijose, „Eclipse“ modelis debiutavo dar 1990 metais. Pirmoji karta sulaukė nemažo pirkėjų būrio tiek JAV, tiek Europoje. Deja, 2000 ir 2006 metais debiutavę nauji modeliai buvo vienas už kitą nepopuliaresni. Pralaimėję konkurencinę kovą „Mitsubishi“ visiškai stabdo šio modelio gamybą ir artimiausiu metu nežada gaminti jokio modelio šiai nišai.
Paskutiniams pirkėjams japonai siūlo specialaus leidimo „Mitsubishi Eclipse SE Special Edition“. Tai įvairiausiais priedais „pagardintas“ modelis – bazinėje jo komplektacijoje yra ir odinis salonas, galinio vaizdo kamera, „Bluetooth“ laisvų rankų įranga, „Rockford-Fostage“ garso aparatūra ir keturių laipsnių automatinė pavarų dėžė (o varge).
„Mitsubishi“ atstovai sako, kad „Eclipse“ modelis per metus išaugo iš „boy racer“, mažo, bet greito modelio iki pilnaverčio dviejų durų kupė „Gran Turismo“ automobilio su išskirtiniu dizainu. Deja, šiuo išskirtinumu nesusidomėjo nei jauni, nei kiti klientai. Tikėkimės, kad po kelių „Mitsu“ grįš su trenksmu. Juk greitus automobilius jie moka gaminti. Kad ir tikra ikona „Lancer Evo“.