Pristatymo metu „Spyker“ vadovas Victoras Mulleris teigė, kad laikui bėgant jie sulaukdavo vis daugiau prašymų pagaminti įperkamus automobilius. „Žmonės tvirtino, kad mes turėtume gaminti tokius automobilius, kuriuos būtų galima įsigyti bei eksploatuoti. Jie norėjo tokių „Spyker“, kurie nebūtų tik muziejiniai eksponatai“, – teigė ponas Mulleris.
„Spyker B6 Venator“ pristatymas |
Netrukus paslapties skraistę nutraukusios merginos parodė ilgai lauktą, visiškai naują šios markės automobilį. Jis išlaiko kai kuriuos anksčiau gaminto C8 bruožus, tačiau taip pat demonstruoja ir daugybę naujovių. Banguota dominuojanti šoninė kėbulo linija sudaro įdomų automobilio profilį.
Naujasis „B6 Venator“ yra trumpesnis už „Aileron“, jo ilgis siekia 4347 mm, o atstumas tarp ašių – lygai 2,5 metro. Šis automobilis turėtų sverti mažiau nei 1,4 tonos, o už vairuotojo sumontuotas V6 variklis per 6 laipsnių automatinę transmisiją į galinius varančiuosius ratus siųs daugiau nei 375 AG.
Tokie skaičiai šiais laikais įspūdžio nedaro, ypač, žinant, kad ne vienas gamintojas jau įžengė į keturženklių galios parametrų teritoriją.
Kompanijos vadovas teigė, kad tokie modeliai kainuos nuo 125 iki 150 tūkst. JAV dolerių (apie 330 – 400 tūkst. Lt). Europos, Artimųjų Rytų bei Azijos rinkoms šie automobiliai bus pradėti gaminti kitų metų pradžioje.