Potencialūs šios markės gelbėtojai pažymėjo naujame pasiūlyme, galiosiančiame iki pirmadienio darbo pabaigos, aptarę visas 11 sričių, dėl nesutarimų kuriose kompanijoms anksčiau taip ir nepavyko suderėti tarpusavyje. Kokie konkretūs nesutarimai turimi galvoje, neskelbiama.
Švedijos laikraščio „Expressen“ teigimu, ankstesnės „General Motors“ ir „Spyker“ derybos „Saab“ žlugo dėl amerikiečių nenoro perleisti pirkėjams intelektinę nuosavybę bei troškimo kuo greičiau išspręsti švedų markės likimą. Tvirtinama, kad „General Motors“ nerimavo, kad jų technologijos pereis į rusų, turėjusių finansuoti „Spyker“ ketinimus, rankas.
Kitas laikraštis, norvegų „Afternposten“, pamėgino išsiaiškinti, kodėl ketinimų įsigyti „Saab“ atsisakė prieš tai dėl to beveik galutinai suderėjęs „Koenigsegg“. Žurnalistų teigimu, tai lėmė sudėtingos „Saab“ atskyrimo nuo visos „General Motors“ imperijos sąlygos bei pastarųjų nenoras švedų markę parduoti atskiromis dalimis. Be to, priduriama, kad amerikiečiai kuo toliau, tuo labiau kėlė kainą.
Neoficialių šaltinių teigimu, galimybėmis išgelbėti „Saab“ domisi ir pati Švedijos vyriausybė. Viešai, tuo tarpu, jos atstovai tvirtina, kad šio automobilių gamintojo žlugimas buvo dėsningas ir neišvengiamas. Tiesa, valstybei gali būti neparanku, kad darbo dėl to neteks per 3 tūkst. švedų, o savo verslą bus priversti uždaryti nemažai šių automobilių pardavėjų.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą