Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 10 20

Štai jis, naujasis SAAB 9-4X!

Po praeitų metų dramos „Gyventi ar mirti“ SAAB atsidūrė naujų šeimininkų rankose. Ir iškart pasipylė premjeros – naujasis gamos flagmanas 9-5 jau pradėtas gaminti, o dabar švedai pristatė naujausią savo darbą – krosouverį 9-4X.
SAAB 9-4X
SAAB 9-4X / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 SAAB

Naujausias SAAB modelis 9-4X buvo pradėtas kurti dar gerokai prieš perversmus kompanijoje. Todėl  ir paremtas plačiai kompanijos „General Motors“ naudojama padidinto pravažumo platforma. Taip pat gaminami „Cadillac SRX“, „Chevrolet Equinox“ bei „GMC Terrain“.

Silpniausias šio modelio variklis – taip pat GM konstrukcijos. 3 litrų šešių cilindrų variklis pasiekia 265 AG. Tik priekiniais ratais varomas 9-4X su juo iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,9 sek., o su visų keturių varomųjų ratų sistema kiek lėčiau – per 8,4 sek.

Antrasis krosouverio variklis kiek įdomesnis. Kiek mažesnio 2,8 litro tūrio, bet su turbina, jis pasiekia 300 AG. Ta pati jėgainė montuojama ir į greičiausią SAAB sedaną „9-5 Aero“. 7,7 sek. iki 100 km/val. – šis motoras montuojamas tik su visų keturių ratų sistema.

Naujasis SAAB galės būti komplektuojamas su „SAAB DriveSense“ sistema, kuri pagal vairuotoją nustatys amortizatorių kietumą ir greičio pedalo jautrumą.

9-4X bus gaminamas greta jau minėtų GM automobilių Meksikoje pastatytoje gamykloje. Tikimasi, kad pirmieji modeliai Europą pasieks 2011 metų rugpjūtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos