Tačiau reikia pabrėžti, kad Japonijos gamintojas akcentuoja vieną itin svarbią detalę. Mat, Niujorke bus pristatytas pirmasis šios markės sportinis hibridas. Taip, hibridas.
Šias nuotraukas internete paskleidė ne gamintojas, o prancūziškas puslapis apie automobilius. Tikėtina, kad sakydami „pirmasis šios markė sportinis hibridas“ „Subaru“ atstovai kalbėjo būtent apie „WRX Concept“.
Gamintojo nuotr./„Subaru WRX Concept“ |
Keturduris agresyvus sedanas, nupurkštas „Subaru“ pamėgta mėlyna spalva iškart primena mums ankstesnės kartos „Impreza WRX“ (arba net WRX STI) modelius. Oro paėmimo anga ant kapoto pastaruosiuose automobiliuose buvo montuojama ne dėl grožio – po ja buvo sumontuotas tarpinis oro aušintuvas, todėl tikėtina, kad šis konceptas taip pat turės vidaus degimo variklį su turbokompresoriumi.
Paslaptyje išlieka galios parametrai, nors kai kurie patikimi šaltiniai teigia, kad vidaus degimo jėgainė generuos 275-300 AG. Neoficialiomis žiniomis, visus ratus stabdys 6 stūmokliukų stabdžių suportai, suspaudžiantys didelius, ventiliuojamus diskus.
Gamintojo nuotr./„Subaru WRX Concept“ |
Kai kurie šaltiniai teigia, kad „Subaru“ šiame modelyje naudoja neįprastą hibridinę technologiją – čia elektros variklis suks ne ratus, o turbokompresoriaus ašelę. Tai – itin efektyvus būdas panaikinti taip vadinamą „Turbo duobę“ bei padidinti variklio naudingumą.
Jeigu naujos technologijos evoliucionuos į serijinius WRX, tikėtina, kad smarkiai šoktels ir šių modelių kainos.
Kokia jūsų nuomonė apie šį automobilį? Kaip vertinate dizaino pokyčius bei elektrinio turbokompresoriaus idėją?