Tai – greičiausias pasaulyje krosouveris, jei tokiu galime laikyti vos dviejų automobilių tiražu gaminamą daiktą. Vienas egzempliorius yra skirtas Didžiajai Britanijai su vairu dešinėje, kitas Europai su vairu normalioje, kairėje pusėje.
Reikia pripažinti, „Juke-R“ atrodo įspūdingai. Tarytum paprastas 1,6 litro „Juke“ būtų išgėręs visus sporto prekių parduotuvėse parduodamus proteino kokteilius. Mes šį automobilį nuo šiol vadinsime Arnoldu.
Inžinieriams nebuvo lengva į gerokai trumpesnį automobilį sutalpinti GT-R agregatus. „Juke“ variklio skyrius suprojektuotas 1,6 litro keturių cilindrų varikliui. Teko perdarinėti viską iš esmės, kad tilptų 3,8 litro V6 variklis.
Ech, būtų labai smagu jį išbandyti uždaroje trasoje... Dėl trumpesnės ratų bazės jis turėtų būti vikresnis lėtuose posūkiuose, bet ne toks stabilus greituose. Tiesa, tai tik prielaida – nežinome kiek inžinieriai įdėjo pastangų modifikuoti ypač gudrią automobilio elektroniką.
„Nissan“ nepamiršo vaizdo kamera įamžinti šio modelio kūrimo. Siūlome pasižiūrėti visus tris vaizdo siužetus.