727 AG – tiek išvystys „McLaren P1“ sumontuotas 3,8 l darbinio tūrio, dviem turbokompresoriais apmautas V8 variklis. Elektrinio variklio galia – 176 AG. Sudėjus abu kartu, gauname 903 AG, kas užtikrina P1 tapimą galingiausiu kada nors pagamintu „McLaren“ automobiliu. Bendras išvystomas sukimo momentas – 899 Nm.
Tačiau ne galia yra įspūdingiausias skaičius. Ekologija. „McLaren“ nepateikė tikslaus skaičiaus, tačiau frazė „P1 pašalins mažiau nei 200 g/km“ turėjo užburti ne vieną ekologą. Ir nusišypsoti arba pradėti tikėti Kalėdų seneliu bet kokį apie automobilius nusimanantį žmogų. Juk net tokio „negalingo“, lyginant su „McLaren“, automobilio „Subaru Impreza WRX STI“ vidutinė CO2 emisija yra 243 g/km.
Gamintojas taip pat tikina, kad „McLaren P1“ vien elektros pagalba sugebės įveikti 10 km.
Superautomobilis, kaip ir ankstesni „McLaren“, išliks varomas galiniais ratais, kuriai galią iš variklio perduos septynių laipsnių, dvi sankabas turinti pavarų dėžė.
Dar viena naujovė – F-1 lenktynėse išbandyta DRS („Drag Reduction System“) sistema. Ji reguliuoja galinio oro aptako formą priklausomai nuo greičio ir P1 superautomobilyje oro pasipriešinimą prie didelių greičių sumažins 23 proc.