2013 06 08

Su naujuoju 200 sedanu „Chrysler“ stos į kovą prieš „Ford Fusion“ ir „Toyota Camry“

„Sebring“ modelį „Chrysler“ gamoje pakeitęs sedanas 200 taip ir nepateisino amerikiečių lūkesčių, todėl jie nusprendė dar daugiau investuoti į dizainą. Galbūt jiems net reikėtų pamiršti ir specialias taupymo programas.
„Chrysler 200“
„Chrysler 200“ / Colino Bonathano nuotr.
Temos: 1 Chrysler

Naujasis 200 nebuvo toks geras – tai pripažino ir „Chrysler“. Tačiau šis faktas dar labiau paskatino bendrovę sukurti gerą alternatyvą Jungtinėse Amerikos Valstijose didelę paklausą turintiems „Ford Fusion“ bei „Toyota Camry“ modeliams.

Nepriklausomas dizaineris Colinas Bonathanas pristatė savo viziją, kaip, jo manymu, turėtų atrodyti „Chrysler 200“. Nors tai – tik eskizai, tačiau toks dizainas šiam automobiliui tikrai suteiktų daugiau dėmesio.

Colino Bonathano nuotr./Chrysler 200
Colino Bonathano nuotr./„Chrysler 200“

Kad ir kaip būtų, mažai tikėtina, kad rezultatas bus prastesnis dėl to, kad amerikiečiai, kurdami naująjį 200,  bando kuo daugiau sutaupyti.

„Chrysler“, kaip ir kitos automobilių kompanijos, jau ne pirmą kartą taikosi į etaloninius modelius. Kiek anksčiau jie bandė sukurti tinkamą alternatyvą visame pasaulyje pripažįstamam „Volkswagen Golf“, tačiau kompanijos atstovas Davidas Kelleris naujienų agentūrai „Bloomberg“ atskleidė, kad „Dodge Caliber“ buvo didelė klaida.

Net ir Europoje reklamuodami „Dodge Caliber“ „Chrysler“ apibūdino jį kaip mielą automobilį, tačiau gerai bent jau tai, kad dabar amerikiečiai pripažįsta savo nesėkmingą bandymą.

Colino Bonathano nuotr./Chrysler 200
Colino Bonathano nuotr./„Chrysler 200“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų