„Renault“ tokio automobilio koncepciją pademonstravo praėjusiais metais, tarptautinėje Paryžiaus parodoje.
Šis „Clio“ universalas naudoją įprasto penkiadurio hečbeko platformą, tačiau galinė automobilio dalis yra gerokai ilgesnė. Gamintojo teigimu, 4262 mm ilgio mašina turi pusantro karto talpesnę bagažinę (443 litrų), o sulanksčius galines sėdynes jos erdvumas padidėja iki 1380 litrų. Susilankstanti keleivio pusės priekinė sėdynė taip pat padidina šios mašinos praktines savybes.
Gamintojo nuotr./„Renault Clio“ universalas |
Universaluose „Renault“ montuos tuos pačius variklius, kaip ir įprastuose „Clio“ modeliuose. Europos rinkai skirti universalai turės du benzininius variklius (trijų cilindrų TCe jėgainės su turbokompresoriais, generuojantys 90 AG arba 120 AG). Prancūzai deklaruoja, kad šimtui kilometrų kelio silpnesni benzininiai motorai suvartos tik 4,5 litro degalų.
„Clio“ universalą bus galimą įsigyti ir su 90 AG turinčiu dCi dyzeliniu varikliu, kurio vidutinės degalų sąnaudos sieks tik 3,2 l/100 km.