Žiuri nariai vienbalsiai nusprendė, o ekspertų grupė automobilį pasirinko dėl šios priežasties: „Kaip ir visuose „Subaru“ automobiliuose, „Forester“ viskas tobulai suderinta: kokybė, vertė, praktiškumas ir galios perdavimo ypatybės, todėl nurungti „Forester“ – tikrai sunku.“
„Subaru Forester“ laimėjo titulą geroka persvara: „Forester“ visada buvo žvaigždė tarp savo klasės atstovų, o neseniai atnaujinus benzininį ir dyzelinį šio modelio variklius, žiba ryškiau nei bet kada.“
Patobulinta važiuoklės įranga lemia geresnę kontrolę bei stabilumą, tačiau nemažina važiavimo patogumo.
Trečios kartos opozicinis variklis taupiau naudoja degalus, o sukimo momentas mažo ir vidutinio apsukų dažnio diapazone yra didesnis, todėl pagerėja galios perdavimo ypatybės. Naujajame opoziciniame variklyje taip pat įrengta aktyvi vožtuvų atsidarymo ir užsidarymo laiko reguliavimo sistema, įleidimo ir išleidimo vožtuvai ir EGR sistemos kondensatorius, todėl atsiranda galimybė sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį išvystant didesnę galią.
Judančios dalys, pavyzdžiui, stūmokliai ir švaistikliai, pagaminti iš lengvesnių medžiagų. Įtaisius naują kompaktišką ir itin efektyvų alyvos siurblį, nuostoliai dėl trinties sumažinami apie 30 proc. Palyginti su esamos kartos opoziciniu varikliu, trečios kartos variklis išvysto didesnį sukimo momentą ir sunaudoja bent 10 proc. mažiau degalų, esant tokiai pačiai išėjimo galiai.
Sėdėdami prie vairo, matote visiškai perdarytą saloną, kuriam įrengti naudotos aukštesnės kokybės ir švelnesnės medžiagos. Prietaisų skydas taip pat naujas – švytintys matuokliai įtaisyti chromuotuose žieduose, o centre puikuojasi šviesadiodis informacinis ekranas. Kas dar naujo „Forester“? 2 zonų mikroklimato kontrolės sistema. Naujojoje garso sistemoje kaip standartinė įranga įdiegta „Bluetooth“ laisvų rankų įranga. „XS“ ir „XE“ versijose kaip standartinė įranga yra radijas su 4,3 colio spalviniu ekranu ir integruota užpakalinio vaizdo kamera su septyniais garsiakalbiais.