Nors kol kas ir neskelbiami tikslūs techniniai duomenys, tačiau yra žinoma, kad koncepcijoje bus montuojamas naujos kartos, 2 l darbinio tūrio variklis su turbina ir tiesioginio kuro įpurškimo sistema. Motoras bus sujungtas su dviem elektriniais varikliais – vienu, sumontuotu automobilio priekyje ir turinčiu 10 kW (14 AG) galią bei galinėje dalyje esančiu 20 kW (27 AG) agregatu. Pastarasis naudojamas tuo atveju, kai benzininis yra išjungiamas. Tuo tarpu priekyje esantis variklis padeda kylant į kalną bei užtikrina sklandų visų elektros sistemų darbą.
„Subaru“ panaudojo kintamo greičių perjungimo pavarų dėžę bei jau įprasta tapusią keturių varomų ratų sistemą. Siekiant kuo didesnio efektyvumo, sumontuota energijos generavimo stabdant sistema bei automatinio benzininio variklio užvedimo ir užgesinimo funkcija, automobiliui pajudant ar sustojant. Taip pat gamintojas sumontavo „EyeSight“ sistemą, vaizdo kamerų pagalbą sumodeliuojančią trimatę aplinką ir padedančią išvengti susidūrimų su kitais eismo dalyviais.
Parodos lankytojai turėtų būti maloniai nustebinti ir tokiais „Subaru Hybrid Tourer Concept“ turimais techniniais sprendimais kaip į viršų pakeliamos durys, ventiliuojamos odinės sėdynės bei visiškai lygios automobilio grindys.
2009 09 30
„Subaru Hybrid Tourer Concept“ premjera artėja
Japonų gamintojas paskelbė pirminę informaciją apie šių metų spalio 21 d. prasidėsiančioje Tokijo (Japonija) tarptautinėje automobilių parodoje debiutuosiantį „Subaru Hybrid Tourer Concept“. Koncepcijoje įkūnytos naujausios kompanijos sukurtos technologijos.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą