Savaime aišku, kad „Subaru“ kurdami šį variklį galvojo apie jo panaudojimą kituose automobiliuose. Tikėtina, kad didesni ir sunkesni markės modeliai, tokie kaip „Legacy“ ar „Outback“, gaus būtent galingesnę versiją.
Turbūt tai finansų departamento, o ne inžinierių sumanymas. Abejojame, kad BRZ kūrę inžinieriai nenorėtų savo kūrinyje matyti galingo, gal net 300 AG pasiekiančio variklio.
Tiesa sakant, labai abejojame ar laikui bėgant šis variklis nebus patalpintas ir BRZ modelyje. Įsivaizduojame, „Subaru BRZ STi“ – 300 AG, išmesti visi sunkiasvoriai dalykai, sudėtos lengvos sportiškos sėdynės, pridėtas legendinis „STi“ spoileris... Gal Kalėdų senis mus išgirs?
Ir dar viena smulkmena. Japonijoje vykusioje Tokijo automobilių parodoje „Subaru“ pristatė ir 1,6 litro dyzelinį variklį. Opozicinis motoras su tiesioginiu kuro įpurškimu buvo rodomas konceptiniame modelyje, dirbantis tandemu su elektros varikliu. Tikėtina, kad greitai šį variklį be elektrinių motorų pagalbos išvysime ir „Impreza“, ir BRZ modeliuose.