Kalbant apie išvaizdą, pasikeitimai akivaizdūs. Naujos radiatoriaus grotelės, priekinis bei galinis buferis ir plastikiniai ratų aptakai. Siūlomi du varikliai: 2.0 l darbinio tūrio benzininis ir 2.0 l turbodyzelinis. Abu šie varikliai išvystys maždaug 150 AG.
Neskelbiama apie degalų sąnaudas, bet į padidinto pravažumo „Impreza“ bus montuojamos 4 laipsnių automatinė arba 5 laipsnių mechaninė pavarų dėžės. Tiesa, galbūt norėtųsi ne 4, o 5 laipsnių automatinės pavarų dėžės. Juk „Legacy“ galima pasirinkti keturių ar penkių laipsnių „automatą“. Su turbodyzeliniais varikliais pirkėjai gaus 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Žinoma, tai bus taupiausia versija šio padidinto pravažumo „Impreza“.
Džiugina turtinga bazinė komplektacija: 6 saugos pagalvės, odinis vairas, audio sistema su 10 garsiakalbių ir mp3 formato palaikymu, Bluetooth. Nuo paprastos „Imprezos” šis modelis kirsis sustiprinta, bet palengvinta važiuokle.
Šis modelis Ženevoje tikrai patrauks naujų klientų dėmesį, o ir ištikimieji bus sužavėti „Impreza XV crossover“.