Gamintojai nežada revoliucijos - vokiečių gamybos 4 l darbinio tūrio V6 tipo variklis išliko nepatikęs ir išvysto 207 AJ galią bei 325 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu 4,6 l V8 motoras sulaukė nežymaus atnaujinimo - naujoji galia siekia 311 AJ (ankstesnioji versija turėjo 296 AJ), sukimo momentas lygus 441 Nm (ankščiau atitinkamai 436 Nm).
Automobilis papuoštas dailiais naujo dizaino priekiniais ir galiniais žibintais, pakoreguotos kėbulo linijos. Gamintojai teigia, kad nuo šiol, standesnis „Mustang" kėbulas ir atnaujintos spyruoklės pagerins automobilio valdymą.
Anot „Ford" atstovų, didžiausi pokyčiai būsimų pirkėjų laukia kupė viduje - malonios liesti apdailos medžiagos, kai kuriose detalėse metalas pakeitė iki šiol naudotą plastiką.
2011 m. „Ford Mustang" sulauks variklių su turbinomis. Motorai turės panašias technines charakteristikas į dabar esančių V6 ir V8 benzininių variantų, tačiau bus ekonomiškesni ir ekologiškesni.
2008 11 19
Subtiliai atnaujintas „Ford Mustang“
„Ford Mustang" gerbėjai gali atsipalaiduoti ir mėgautis - pagaliau pristatytas subtiliai atnaujintas jų ilgai lauktas modelis. Panašu, jog naujųjų kėbulo ir interjero linijų bei nežymių techninių pakeitimų savininkas gali sulaukti ir naujų simpatijų.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą