Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 30

„Hyundai Veloster“ turės 300 AG?

Korėjietiškas „hot-hatch“ serijos atstovas „Hyundai Veloster“, tik pasirodęs, tenkinosi 1,6 l variklių, išvystančiu juokingus 140 AG. Po kurio laiko pasirodė informacija apie versiją su turbina, kuri turi 200 AG. Jau įdomiau. Bet ir to – ne gana.
„Hyundai Veloster Turbo“
„Hyundai Veloster Turbo“ / Gamintojo nuotr.

Vis tik 200 AG šiais laikais karštajam hečbekui nėra įspūdingas skaičius. Prieš dešimtmetį jau egzistavo „Ford Focus ST“, „Peugeot 206 GTI“, „Renault Clio Sport“ ir kiti maži hečbekai, turintys apie 200 AG. Šiais laikais riba nauja – 300 AG.

Tarsi netyčia, atnaujintas „Hyundai Genesis“ gavo dviejų litrų variklį su turbina, išvystantį 274 AG. Įvairūs Vakarų šaltiniai jau šnibždasi apie tai, kad „Hyundai“ planuoja talpinti šį variklį ir į mažylį „Veloster“.

Pagalvojus, šis variantas yra logiškas. Ankstesnis 3,8 l variklis iš „Genesis“ tilptų nebent „Veloster“ vairuotojas sėdėtų ant galinės sėdynės, tuo tarpu dviejų litrų darbinio tūrio agregatas į variklio skyrių tilptų lengvai. Taip pat, automobilių gamintojai stengiasi kiek įmanoma efektyviau išnaudoti kiekvieną gaminamą detalę ir ją tiekti kuo didesniam automobilių kiekiui. O „Genesis“ turėti du unikalius variklius, nemontuojamus į kitus „Hyundai“, yra didelė prabanga.

Kiek tokie gandai yra teisingi, pasakyti dar sunku – oficialūs kompanijos asmenys apie tokią galimybę komentarų nelaido.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų