Dar aštuntame dešimtmetyje SAAB inžinieriai sakė, kad priekiniais ratais varomų automobilių maksimali galia turėtų būti 250 AG. Didesnė galia automobilio valdymą paverčia chaotišku ir labai sunkai kontroliuojamu.
Bet rinkoje atsiradus mechaniniams ar elektroniniams diferencialams situacija pasikeitė. Jau iš „Ford“ gamyklos išriedantys „Focus RS“ modeliai su 2,5 l penkių cilindrų varikliu išvysto 300 AG, bet tai ne riba tobulinimo specialistams.
Britų kompanija BBR siūlo „Focus RS“ modelio savininkams keturis tobulinimo paketus, kurie prideda nuo 40 iki 100 AG. Taigi automobilio „Ford Focus RS Phase 4 by BBS“ priekiniams ratams tenka susitvarkyti su 404 AG. Šis patobulinimas kainos pridės 18 000 Lt.
BBR siūlo pakeisti ir fordo amortizatorius. Už 1 800 litų jie gali sumontuoti jų pačių sukurtus amortizatorius. Tai turėtų pagerinti važiavimo kokybę.