Po kiekvieno „Nissan GT-R“ automobilio variklio gaubtu slypi VR38 jėgainės, surinktos tik šių meistrų rankomis. Tai – nedidelis, tačiau labai darbštus kolektyvas. Japonai GT-R variklių surinkimo linijoje naudoja tik pažangius agregatus, kurie padeda surinkti motorus, tačiau autonominių robotų čia nėra.
„Nissan“ nuotr./„Nissan GT-R“ mechaniniai mazgai |
Vyriausiojo inžinieriaus T. Kurosawos vardas yra iškaltas kiekvienos „Godzilos“ variklio skyriuje. Teigiama, kad kiekvieną tokį motorą surinkti reikia 6 valandų darbo. Po to variklių laukia eilė bandymų, taip siekiant užkirsti kelią nepageidaujamiems brokams.
„Nissan“ pristatyti savo meistrus nusprendė tada, kai sulaukė daugybės GT-R savininkų prašymų pamatyti šiuos inžinierius. Kai kurie jų net atvyksta asmeniškai padėkoti už tokio aukšto lygio agregatų surinkimą.
VR38 jėgainės pasižymi ne tik didele galia, bet ir geru patikimumu ir potencialu atlaikyti gerokai didesnes perkrovas.