Kaip rašo BBC, „Tata Motors“ atstovas nepaneigė pasirodžiusio pranešimo. Indijos savininko grynųjų pinigų investicija suteiktų daugiau laiko Didžiosios Britanijos valdžiai apsispręsti, ar skirti pinigų iš biudžeto automobilių gamintojai „Jaguar Land Rover“, siekiant apsaugoti ją nuo krizės.
Verslo sekretorius lordas Mandelsonas savo ruožtu pareiškė abejojąs, ar minėtai automobilių gamintojai turėtų būti skirti šalies pinigai, ir pabrėžė, kad valstybė yra „paskutinis galimas skolinimosi variantas“.
„Tata“ komunikacijos vadovas Debasis Ray, nors ir nepaneigė pranešimo apie bendrovės ketinimą investuoti į „Jaguar Land Rover“, neįvardijo, kokią sumą ketinama skirti Didžiosios Britanijos automobilių gamintojai. „Tai mūsų įmonė ir mes užsiimame verslu. Diskusijos su valdžia yra konfidencialios ir negali būti atskleistos. Turime valdyti įmonę ir darome tai kaip galima geriau“, – sakė jis.
„Jaguar Land Rover“ kreipėsi į Didžiosios Britanijos valdžią, prašydama finansinės paramos. Šį prašymą palaikė įvairios sąjungos, tvirtindamos, kad automobilių pramonei būtina parama.
Pranešama, kad šalies ministrai diskutavo apie 667 mln. svarų paskolos paketą „Jaguarui“. Tačiau lordas Mandelsonas pažymėjo, kad „Tata“ grupė turi ieškoti „savo resursų“.
„Jaguar Land Rover“ stipriai palietė pardavimo kritimas, kuris katastrofiškų pasekmių turėjo viso pasaulio automobilių gamintojams.
Jungtinių Valstijų valdžia pritarė 17,4 mlrd. dolerių pagalbos planui, skirtam trims šalies automobilių gamintojoms – „Chrysler“, „Ford“ ir „General Motors“.
Didžiosios Britanijos pramonės konfederacija savo ruožtu paragino valdžią suteikti paskolą, kuri, anot konfederacijos, yra būtina norint išsaugoti 800 tūkst. darbo vietų automobilių gaminimo pramonėje Didžiojoje Britanijoje.