Vienas pagrindinių šio miestui skirto trijų metrų ilgio automobilio atributų – „Tata“ vadinamas „Zero Turn toroidal traction–drive Infinitely Variable Transmission (IVT)“. Trumpiau – „Zero Turn“. O išvertus į žmonių kalbą, „Tata Pixel“, dėka šios sistemos, turės vos 2.6 metro apsisukimo spindulį – trumpesnį negu pats automobilis (pavyzdžiui, vienos eismo juostos plotis būna apie tris metrus).
Keturias sėdimas vietas turintis automobilis turi gale įmontuota trijų cilindrų 1.2 litro darbinio tūrio dyzelinį variklį, išvystantį 66 arklio galias ir 48 niutonmetrų sukimo momentą. Modelio ekonomija būsimiems „Pixel“ savininkams patiks – 3.4 l/100 km, o CO2 emisija leis didžiuotis prisidedant prie visuotinės „ekologizacijos“ – 89 g/km.
Į „Pixel“ bus montuojamas keturių pavarų mechaninė greičių dėžė, sujungta su galiniais varomais ratais. Automobilis bus skirtas tik miestui – iki 100 km/h jis bėgėsis per 8 sekundes, tačiau maksimalus „Tata“ mažylio greitis – vos 105 km/h.
Šio mažylio kaina kol kas nėra atskleidžiama, tačiau galima tikėtis, kad ji sukeltų šiokią tokią revoliuciją Europos naujų automobilių rinkoje. Prieš tai išleistas „Tata Nano“ Indijos rinkoje kainavo vos 1.5 tūkst. eurų!