2013 05 02

Teisingas „Brabus“ požiūris į klientus: kompanija restauruotiems automobiliams suteiks garantiją

Sutikite, bet kokio daikto garantija visada palengvina gyvenimą. Tai ypač liečia automobilius – sugedus jiems vairuotojai be didesnių galvos skausmų gali kreiptis į atstovybę – iškilusios problemos jiems nieko nekainuos.
„Brabus B63-620 Widestar“
„Brabus B63-620 Widestar“ / „Brabus“ nuotr.

„Brabus“ kompanija, užsiimanti „Mercedes-Benz“ (bei „Smart“) automobilių tobulinimo, restauracijos bei kitais panašaus pobūdžio darbais nutarė pagerinti savo klientų požiūrį į šį prekinį ženklą.

Pranešama, kad visi klasikiniai automobiliai, kurie buvo arba parduoti, arba restauruoti „Brabus Classic Division“ dirbtuvėse, turės dviejų metų garantiją. Nors ir automobiliui bus daugiau nei 50 metų, jis vis tiek turės galiojančią garantiją.

Tai turėtų sumažinti senų automobilių entuziastų riziką įsigyti nekokybiškai atrestauruotą brangią mašiną. Prastai sutvarkyta chromo apdaila, kylančios rūdys ar kitokie panašūs defektai bus tvarkomi klientui neišleidžiant nė cento.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų