Nors prieš penkerius metus „GT-R tapo tikru pasauliniu hitu, panašu, kad šiam modeliui artėja saulėlydis. Debiutavęs, kaip itin greitas ir salyginai nebrangus, naujųjų technologijų prigrūstas automobilis sužavėjo visą pasaulį. Tačiau paskutiniu metu, šio automobilio pardavimai sumažėję, o gamyba nebeneša tokio didelio pelno.
Sklaido pora versijų apie būsimąjį GT-R. Pirmoji, kad kitos kartos GT-R turėtų pasirodyti iki 2014-ųjų ir turėtų turėti hibridinę pavarą. Taip pat, sklido kalbos, kad jau senstelėjęs GT-R kitąmet gaus atnaujinimą, kad išliktų kuo šviežesnis iki 2018-ųjų, kuomet pasirodytų visiškai nauja GT-R karta.
Bet viską į šipulius sudaužo Carlosas Ghosnas, kuris ir taip nenoriai patvirtino šios kartos GT-R gamybą. Panašu, kad pagrindinis šio vadovo tikslas, susitelkti ties elektromobiliais. Būtent „Nissan Leaf“ laikomas jo augintiniu, kuriam jis skyrė labai daug dėmesio.