Šiek tiek pakeitus parodos tematiką, siekiama pritraukti naujos publikos. Atnaujinto formato Tokijo automobilių parodoje bus pristatomos naujausios automobilių technologijos. Taigi viskas, pradedant saugumu, baigiant informacinėmis technologijomis. Kitų metų parodos tema – „Varžykis! Ir kurk ateitį“. Tikimasi, tai padės pritraukti daugiau dalyvių, nes praėjusioje parodoje buvo pasigesta amerikiečių.
Dėl sumažėjusios Tokijo automobilių parodos reikšmės iš dalies kalta Kinija. Ši sparčiai auganti rinka pritraukė ir didelę dalį automobilių gamintojų. Pavyzdžiui, automobilių parodoje Pekine, dalyvavo visi didžiausi pasaulio automobilių gamintojai, o į Tokiją jų atvyksta vis mažiau arba vizitai tampa retesni.
Parodos metu bus pristatomas ir „Protingo judėjimo mieste“ („Smart Mobility City“) projektas. Čia bus supažindinama rytdienos technologijomis, kurias galime išvysti šiandien. Į šią programą įeina tokie dalykai kaip išmaniosios elektros linijos ar naujausios technologijos, leidžiančios užtikrinti saugumą ir automobilių bendravimą tarpusavyje. Renginio metu kalbės ir seminarus ves inžinieriai ir kiti naujųjų technologijų ekspertai.